En wil jij van bezoekers klanten maken? Ik help je graag met het inrichten van een remarketing campagne.
Remarketing
“Door jouw websitebezoekers ook na hun bezoek met jouw product of dienst in aanraking te laten komen, zorg ik ervoor dat je bij jouw potentiële klanten in het zicht blijft.”
Wordt jouw website goed bezocht, maar gaat maar een klein percentage over tot een aankoop of het invullen van een informatieformulier? Wil jij dit percentage graag verhogen?
Dan is het zeker de moeite waard om remarketing in te zetten. Zo weet je zeker dat jij er alles aan hebt gedaan om je doelgroep te overtuigen.
Bezoekers van jouw website volgen
Remarketing is een onderdeel van online marketing waarbij je bezoekers van je website kunt volgen.
Mensen die jouw website hebben bezocht, krijgen als het ware een labeltje mee. Zij zijn namelijk bovengemiddeld geïnteresseerd in jouw product of dienst. En hierdoor kun jij je advertenties weer beter inrichten.
Maar pas op, je wilt je bezoekers niet onnodig spammen. Dan gaan ze je website namelijk mijden en dat was nou net niet de bedoeling.
Neem de twijfel bij je doelgroep weg
Plaatsen jouw bezoekers een product in de winkelwagen, maar gaan ze niet over tot een aankoop? Of zie je dat ze veel tijd besteden op de contactpagina, maar nemen ze nooit contact op?
Dan is de kans groot dat jouw potentiële klant nog twijfels heeft over jouw product en dienst. Twijfels waar je met een remarketing campagne goed op kan inspelen.
Bezoekers van jouw website krijgen namelijk banners te zien waar ze nogmaals gewezen worden op jouw mooie product of dienst en de voordelen die zij ervaren na de aankoop.
Een resultaatgerichte remarketing campagne opzetten
Bij een remarketing campagne is een aantal zaken van belang.
Zo is het belangrijk om een goede frequentie te selecteren. Hoe vaak worden potentiële klanten met de banner geconfronteerd? De lijn tussen irritatie en enthousiasme om te kopen is een dunne.
Daarnaast is het ook belangrijk om te bepalen op welk moment jouw doelgroep ‘zin’ heeft om een product te kopen. Heb jij een product of dienst dat gerelateerd is aan vrije tijd? Dan heeft het waarschijnlijk minder zin om banners op een zakelijke blog te tonen.
En bied jij een product dat past bij de winter? Dan heeft jouw doelgroep waarschijnlijk niet zoveel zin om jouw product te kopen op een warme zomerse dag. Deze kennis is van groot belang voor een goede remarketing campagne.
Maak van bezoekers klanten
Wil jij van bezoekers klanten maken? Maar weet je niet precies hoe je een goede remarketing campagne inricht? Of heb je simpelweg geen tijd om je te verdiepen in wanneer jouw potentiële klant er behoefte aan heeft om op jouw product of dienst gewezen te worden?
Denk dan eens aan een internetbureau uit Apeldoorn dat precies weet hoe jij het beste resultaat behaalt. Want al met al zijn er namelijk best wat zaken waar je rekening mee moet houden.
Officieel Google Partner
Wanneer ik jouw bedrijf mag helpen met het inrichten van de remarketing campagne profiteer je direct van de training die ik bij Google heb gevolgd.
Als Google Partner ben ik gespecialiseerd in remarketing en weet ik hoe je deze mogelijkheid kunt gebruiken om bezoekers daadwerkelijk klanten te laten worden.
Uiteraard leg ik je in begrijpelijke taal uit welke stappen we gaan zetten en ontvang je maandelijks overzichtelijke rapportages. Zo weet je altijd precies wat de investering jou heeft opgeleverd.
Vanaf 200 euro een remarketing campagne op maat
Goede remarketing campagnes hebben twee dingen met elkaar gemeen: het is maatwerk en de remarketing campagne wordt ondersteund door een SEA-campagne.
Ik maak graag een offerte op maat, zodat jij weet met welk budget je rekening kunt houden.
Wil je nu alvast een indicatie? Dat kan! Vanaf 200 euro kan ik een campagne inrichten en vanaf 150 euro per maand kan ik hem onderhouden.
Kijk op deze pagina voor een indicatie van de kosten voor een SEA-campagne.
Wil jij meer klanten?
En wil jij van bezoekers klanten maken? Ik help je graag met het inrichten van een remarketing campagne.
Wil jij van bezoekers klanten maken?
Ik kijk graag wat voor jou de beste aanpak is.